100316

hejsan hoppsan : ) carro sov hos mig inatt, vi somnade tidigt så trötta som vi var taha! Men hon skulle upp tidigare än mig idag, så hon gick väl upp vid sex tiden något kanske, och fixade sig, sen väckte hon mig vid 7 tiden då hon skulle dra osv, sen så somnade jag om och sov tills 9 ungefär och då gick jag upp och gjorde lite frukost : ) .. Ska snart börja sminka mig & fixa mig lite! =) ska gå till skolan idag, går väl vid halv tolv tiden, för börjar halv ett idag : ) .. och det är fint väder ute, snön håller på att försvinna, solen skiner, klarblå himmeln, man skulle nästan kunna tro att det var vår ;) menmen! bara två lektioner idag dårå, ska jag göra idag?` antagligen att träffa carro & tobbe! =)  Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0