100315 - bjuder på oss själva ;d


hejsan hoppsan! Igår hade jag tobbie bebis, carro babe och ida sötnos roligt :)) hela kvällen lång! Sen vid elva tiden la vi oss och somnade, men både jag och carro vaknade halv 5 på morgonen och var pigga :S låg och tjöta med varann haha .. sen gick vi upp, gjorde lite frukost.

Carro - tobbe, klockan är 6, vi ska snart dra.

tobbe vaknar ... kollar på klockan .. och klockan e 5 i 5 :D hahaha .. Sen gick jag och duschade och sen fixa jag mig, följde med till carro, där vi åt lite våfflor, och sedan drog jag till bussen och gick till engelskan! =))

Nu sitter jag här med amaalie och vi trycker lite här på datorerna, ska snart dra och käka lite : ) har skit lång hål timme! ..

Här kommer en video ifrån gårkvällen, man ser inte så bra i början, men jag och carro leker lite i snön, och carro är galen hahaha : ) .. Ida filmar, och tobbe skriker : ni är fan dumma i huvudet :D " typ 3 gånger? ( därför filmen heter "är ni dumma i huvudet elle?" haha, och T=Tobbe E=Elly C= carro! ) Men man hör oss skrika, skratta och sjunga typ : ) ser bättre sen när vi går in och typ dansar lite!




btw, ska kolla om min studentmössa kommit idag : ) den ska komma nån gång denna vecka!! :D  TAGGAD?????

på onsdag ska jagt och tobbe till arbetsförmedlingen , kolla hur man gör ifall man ska flytta utomlands osv! för de vill vi så gärna göra hhehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0