100312

Hej alla mina söta änglar ;d haha hatar jämt att skriva först här uppe, för vene hur jag kan börja? men nu blev det såhär, och de lät elle låter helt fail!
Har fixat mig och så, ska strax gå till skolan : ) men ska till affären i mellan åt och köpa lite grejer så därför går jag såhär tidigt, börjar inte förns 11.35 annars ;b .. och det är blå himmel och solen skiner : ) .. fast snö på marken :/ .. haha!
Slutar klockan ett idag, kul liksom .. börjar klassrådet 11.35 .. har klassråd i en halvtimme ... sen svenska i en timme.. på en fredag? borde vara som förra termin, att vi var lediga på fredagar ;d ..
menmen ;d .. inget att klaga över iaf : ) hoppas bara jag inte behöver redovisa idag, hoppas hon glömt : ) .. hon e lite glömsk av sig, och jag e endå inte förberedd så kan tyvärr inte göra det idag! höhöh ^^

Men iaf, nu måste jag dra iväg, ha de bäst! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0