100311

Hejsan : ) ..

Har precis ätit lite frukost faktiskt, slängt i mig två mackor och lite kräm, & jag brukar aldrig kunna äta frukost! ;d
Klockan 7 ska jag till skolan (; Ska möta Amaal, vi ska gå tillsammans till idrotten etc ;d höhö, roligare att gå med någon tycker jag, fast grejen är den att jag kommer gå rätt så långt innan jag möter henne eftersom hon nästan bor vid skolan höhö, elle iaf en bit ifrån skolan ^^ . Menmen det ordnar sig allt! : )

Idag går jag från 08.10 - 16.15 ;o .. längsta tid ever! ;o .. Men ska inte klaga, eftersom idag är den längsta dagen, annars har vi bara en - två lektioner per dag, förutom idag som vi har 4 lektioner! Men kommer vara jävligt segt idag dock, menmen. Sen blire nog att träffa Tobbe och Carro! : )

I helgen, vad ska ni göra dåe? Jag ska dricka lite med carro, sen senare kommer tobbe komma, efter hans klassfest ( dom ska träffas från nian ) .. Sen blire väl att leta fest, hittar vi ingen så kommer vi väl vara ett par stycken hemma hos mig och tat lugnt och dricka lite, men hittar vi fest så drar vi säkert dit! : ) man har alltid kul med dom iaf tycker jag.


Men nu måste jag dra, ni får ha de så bra! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0