100310

Hallåhallå! : ) Sitter här med carrobarro! ;d .. Tobbie och carruh sov hos mig igår : ) .. Så som vanligt så blev det en massa förhäxad tittande.. men kulkul var det såklart! : ) .. Men la oss i skaplig tid, sen idag har de inte hänt så värst mycket, men jag har städat hela mitt rum nu, typ.. så jävla mycket renare och finare blev de : )

Jag och carro blev sugen på pannkakor ;o .. hmms ska kolla om vi har grejer hemma till de, så då kanske de blir att göra det : ) .. så jävla gott, vi e godis sugna hela tin, nått fel elle? haha .. ska ju ha mens snart, kan va de! : ) .. imorgon är de längsta dagen i veckan i skolan :/ orka! menmen de går, hoppas att den lilla strecket kommer imorgon! strecket menas med att hon e inte värd att nämna : ) ..

ha de bäst gott folk så hörs vi! PUSSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0