100309

Tjollahoppsan sa : ) .. elle nu e jag riktit jävla äckligt förbannad, jag skrev ett långt inlägg nyss men data jäveln stängde av internet, sitter me syrrans data ... så fick starta om datan ... aja .. kulkul

iaf, igår lekte jag mycke me syskonen, e var riktit mysigt. : ) .. Sen tog vi de lugnt typ ..
Idag börjar jag skolan halv ett ungefär ;d så ska gå till skolan vid halv tolv : ) .. jag tänkte gå ida, eftersom att solen skiner så otroligt mycket : ) man skulle kunna tro att våren/sommaren är här, men inte än, men den är påvä det märker man : ) .. det e en blå himmel och varmare än vad de brukar vara, men mycke snö kvar och halt, men de håller på att försvinna märker man : ) så tänkte ta en promenad till skolan idag iaf, de blir skönt, sen slutar jag kl 4, har bara två lektioner ;d typ som varje dag! Sen ska jag hem och plugga lite, skriva rent en massa saker och skicka till mina lärare etc, sen kanske städa lite om jag orkar? och nu jävlar blev jag trött`?  det e så konstigt, jag kan vakna tidigt och vara pigg som en lärka.. och sen bli as trött bara en stund efter hehe : ) alltså det är konstigt när de gäller mi, eftersom jag brukar inte vara morgonpigg;S
men har iaf fixat håret och sminkat mig, så e färdig : ) nu ska jag dra. ha debäst. Pusssaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0