100308

hej mina söta ;b ..
Idag vare skola dårå, fick träffa klasskompisarna, så man fick sig ett gott skratt idag =)) och det var kul. men iaf hade bara engeksa B i typ en och en halvtimme, sen hade vi rast i 2 och en halvtimme :S sen lektion i två timmar. sen slut iaf, så då gick jag till morsan, var så fint väder ute så tänkte att jag kunde gå hit : ) iaf .. tog bilder i skolan också, jag och amaalie ;d ..

Men iaf, nu skriver jag rent APU uppgifterna i datan som sedan ska skickas till min mail, som jag sen ska checka lite hemma och sen skicka till mina lärare :P

PUSS! <3



 skit mysig tröja från gina tricot för 199 kr : )




Kommentarer
Postat av: Daniella

Du blev jätte snygg i håret :D <3 wow

2010-03-09 @ 20:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0