100307

Hejsan! : ) .. Tobbe sov hos mig i natt, vi tittade på en massa förhäxad och lite annat filmer, och sedan typ somna vi ;d .. Sen vakna vi vid 1 tiden, elle ja gick upp kl 6 först för att ta tablett, men sedan somna jag såklart om igen.
Jag gick upp och duscha, sen tittade ja & tobbe på ett till förhäxad avsnitt, och sen drog han hem, hans kusin fyller imorgon så det är typ "kalas" där idag! : ) ..
Jag ska typ börja fixa mig lite & packa lite, för sen ska jag till morsan, det var ett väldigt bra tag sen jag var där, nån/några månader sen kanske? .. iaf .. ska färga mitt hår där idag också typ : ) brunt och sen blonda slingor hade jag tänkt på, det är fintfint! =) morsan ska typ färga det .. Ska få pengar av pappa till det iaf.

Så det blir väl en lugn dag idag höhö.. ojj nu ska jag ta en till tablett :c hatar detta.. menmen, bara en vecka kvar att ta sen ere över! och känner mig iaf bättre nue :) ..
vene hur länge jag stannar hos morsan, men typ två nätter antar jag? så efter det kommer de bild på hur mitt hår ser ut ..

Skola imorgon, 6 veckor sen sist  :P .. p.ga lov och praktik! menmen, ha de bäst!! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0