100305

Hejhå! : ) ..
Idag var jag på praktiken, carro sov kvar hos mig, sen så när ja kom hem var lilla tobbie och robban hos mig också : ) vi typ busade en massa osv, sen skulle  tobbie och robban hem till tobbie och fixa sig, så jag och carro drog vidare till maxi, å så klippte jag mig, blev rätt så fränt fan :D as fräsht hår nu iaf ^^ .. Sen så stack vi hem tll mig då kom robban & tobbie igen, då busade vi en massa mer, och hade det riktigt trevligt : ) .. Sen skulle dom till krogen -.- .. så jag och carro drog till carro, var där och flumma en stund ( jag trampade snett och typ ramlade ) såg as kul ut :D sen när hennes pappa typ : fan din jävel svara då " till mobilen  , jag ba okej ... Hahaha :D tyckte vi var as kul, sen typ skratta vi när hennes bror spelade, för han ramlade mycke i spelet typ ;d sen drog vi till mig och käkade, sen typ nyligen drog carro på fest, .. as många ville ha med mig på fest denna helg igen xD men kan inte, tar pencellin.. vene om nått kan hända om man blandar alkohol och pencellin men orkar endå typ inte dricka idag så! ;d  Men tar pencellin tills typ fredag nästa vecka, så då blire säkert fest igen kan ni ge er fan på : ) .. praktiken e över .. skola på måndag igen dårå, kul på ett sett, träffa klasskompisarna .. men endå lite små tråk, saknar barnen, men ska tillbaka på påsklovet, ska jobba i två dagar då! ;d .. göra klart en apu uppgift jag inte kunde göra nu när jag var sjuk! kunde somsagt inte gå innan pencellinet hade hunnit värka.

så idag? vad händer??? .. typ ingenting.. godis, dricka & film? får väl bli så ;d carro kommer senare i natt, hon kommer fan vara fullis ju! men hon ska sova hos mig i think.. :P

Puss på er <3

 Man ser nog inte så¨bra hur jag klippt mig, men typ lugg, uppklippt , hon gjorde en frisyr på mig men de ser man nog inte så bra just nu iaf ^^  men blev nöjd!


btw, 92 dagar kvar till studenten ! : ) och vecka 11 får jag min fina studentmössa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0