100304

hejhej vaknade vid ett idag, fick inte gå till praktiken idag av läkaren och praktiken eftersom jag kan smitta, men imorgon har tabletterna börjat värka, då kan jag börja gå :) aa sista dagen dårå :c .. fast ska jobba typ två dagar på påsklovet, elle ska snacka med dom om vilka dagar de blir! ;d  Men iaf, så äter lite kräm just nu!
Ska få låna pengar av mormor imorgon, till att klippa mig! : ) .. De lutar sig mot att bli lugg ;d .. saknar det, + det är ju så fiiinfint, iaf vad jag tycker? ^^ ..  Typ lugg, uppklippt, och sådär skit snyggt,  : ) ..
Så imorgon efter praktiken blire klippning, sen efter vet jag inte.. Folk ville få med mig på fest, men jag ska inte med dom, kan endå inte dricka nu när jag tar pencellin, så dom får gå utan mig ^^ .. Men kan vara skönt att vara hemma, titta på film, & äta godis en fredag kväll : ) var längesen nu :3 ..

Men iaf, nu ska jag väl kolla lite, och sedan ska jag nog hoppa in  duschen, elle iaf om en stund ska jag de.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0