100303

Hejsan!  sjuk idag dårå, men tobbe & carro kom en stund iaf, vi titta på lite förhäxad, men har vart så seg hela tiden, halsen känns iaf bättre nu tack vare tabletterna :) men fortf tjock i halsen och ska ta tre tabletter per dag i tio dagar, så har nio dagar kvar xD  men jag ringde min praktikplats imorse och jag ska inte komma imorgon heller, så att pencellinet börjar värka osv.  så jag inte smittar ;d men ska komma på fredag & då ere sista dagen, fast jag ska komma två dagar på påsklovet för att göra en apu grej :/ som ja inte hann med denna vecka , orka .. men iaf, blir på nått sätt kul, för kommer endå sakna barnen som baara den! känner jag på mig. så skola igen på måndag :/ vem orkar det, ;d menmen studenten snart ;) ..

så nu snart ska jag se greys anatomy! puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0