100302 - rejäl halsfluss.

hej! Var nyss i vårdcentralen, de blev förvånade när de såg min hals typ ;/ .. Och de tog några prover osv, och jag har en skit kraftig halsfluss och ska få äta tabletter, skit kul när jag inte ens kan svälja tabletter just nu, eftersom att hela min hals är hur svullet som hellst, kan inte ens svälja mat, inte ens MOS! :S .. elle  inte ens dricka nått typ. menmen , får se hur de går, ska snart ner till maxi och hämta ut receptet!
sen ska jag få äta det i  ett par dagar / veckor antar jag!
menmen, vene hur jag gör för de tyckte inte att ja skulle till praktiken imorgon, men att ja kan gå på torsdag , eftersom att jag måste äta typ tre tabletter innan jag går dit, annars kan de smittas , iaf te de barnen ... ;b .. men jag ska ringa praktiken imorgon och fråga hur de tycker, för jag vill verkligen gå... somsagt jag behöver verkligen gå för att klara en apu uppgift jag ska göra imorgon! hur ska ja gö? ..

Iaf, nu ska jag typ logga och dö elle nått, vänta och se tills klockan blir vid 5 tiden!


Puss på er, sköt om er <3

Kommentarer
Postat av: felicia

hej<3!

du ringde inte mig idah :(

men asså..

kan du hjälpa mig nån gång att designa min blogg på http://designadinblogg.se ?<3

2010-03-03 @ 19:40:23
URL: http://modefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0