twilight imorgon ♥

Hallå! :) .. Idag träffade jag carrish och tobbe en stund, tog en cigg och sen snackade vi en hel del osv! :) .. sen gick jag och carro runt vivalla, och det är ungefär 4 km, duktigt gjort av oss, vi ska fortsätta och göra de varje dag, iaf på vardagarna ;b .. Sen träffa vi david en stund, och sen åtke ja & carro till farmor, lämnade hennes cykel jag lånat haha carro åkte med moppen bredvid. sen solade vi också, för idag har de inte vart så fint väder här i örebro, så vi solade solarium, hehe fusksola .. sen åkte vi till macken och köpte cigg, och efter de träffade vi linus & ertan och tog en cigg och snacka och flumma och ja allt dedära dårå ;D

Imorgon ska jag först hjälpa mamma med att ta hand om syskonen, över dagen bara, kanske får skjuts av carro dit? typ laga mat osv åt dom, sen kommer jessie och då åker vi till vivalla och gör nått tills carro slutar, och då ska vi gå runt vivalla igen ;) och sen på kvällen blire twilight, så jävla fucking taggad :D längtat så efter den, ooooh :) så spännande.. :) ..


höhö,  ska se film nu tror ja? ha de bäst. xoxo / eran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0