sommartider.




Sitter här me syrrans dator och laddar ner lite musik till min mobil :) och sen rolia videos jag med vänner har gjort som e kul att ha i mobilen :) .. Sen typ snackar ja me lite folk på sms och hoppas att en viss person kan logga in på msn så vi får snacka lite höhö ^^ iaf .. idag har vart helt klart en chill dag ;D .. Lekte lite me syskonen i lekparken förut hahah ^^ lite kul eftersom vi aldrig gör något me varann typ jue .. sen snacka ja me carroälsk i telefon i typ en halvtimme, för en stund sen, snacka om lite saker osv medan vi rökte, elle iaf jag rökte ;d och jag diggar mina söta röda hörlurare ;D och inte för stora heller & de passar min mobil toppen, och dom kostade bara 400 kr :* men nu äter ja mackor och ska typ lägga in låtarna i mobilen, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0