ny dag, nya tag!

Hallåj, vaknade för en stund sen. Sitter och smsar lite me carro, om fittan som tagit den där mobilen, och sen om hur de blir i helgen? om jag ska med till sommarstugan elle om jag ska vara här hemma i örebro och festa med folket här.. Hmm, svårt dedära.. Får se vad hon skrev nurå.

Jag har ätit lite frukost, men jag e fan vrålhungrig ;o .. åt ej så mycke igår, kan va det kanske.
Jag sov superskönt inatt. Jag drömde en konstig dröm också.
Att min familj var somalier. Jag hade en jätte liten lillebror, en lillla syrra och en pappa.
Vi stod ute och väntade på en annan familj, på parkeringen dära. Sen så skulle lillebrorn göra något, han tyckte han var så cool, så han började öppna ena bilens bildörr, och sen så skulle han ställa sig på kanten .. ( han var kanske mx 2-3 år ) .. Sen började de tjuta, för de var larm.. Så pappan tog in dom i bilen,  innan jag hann märka de, så frågade jag han vad ska jag göra?  då svarar han ; du får springa bredvid bilen " .. Alltså de ville iväg innan ägaren till bilen kommer, och då hade de tänkt att ja skulle springa bredvid bilen? .. hmm, wierd dröm säger jag bara ha ha.

Nu ska jag i alla fall ta på mig lite kläder och sedan äta någon macka kanske, och sen blire väl att träffa lilla Jessie :) och senare mot kvällen blie väl att träffa Linus & säkert alla dom dära : ) höhö.

Puss ha det / eran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0