idag mår jag bättre. ♥

Jag e brun! :D ..


Har blivit vän med tobbe igen, känns så otroligt skönt. Jag har verkligen saknat han och han är min allra bästa vän, även om vi bråkat en längre tid p.g.a lite saker, så kommer han alltid att vara det endå. Vi snackade ut en hel del idag etc, och vi är vänner igen, hoppas bara att de kan bli bättre & bättre, så som de var förut?  <3

Nu sitter jag här vid datan, vart ute typ hela dagen med mormor & flisan, vi har ätit gottisar hela dagen ha ha , och sen har vi cyklat, promenerat och en massa shit, och det e bara skönt, men det är så otroligt varmt, men tror det är åska/regn i luften, det är för kvavt.  Men klockrent väder har de vart idag, så färg har man iaf fått. Great!

Imorgon ska jag mormor flisan & lilla beccis hitta på nå kul, och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag cykla hem & då ska jag träffa lilla carrish  och sen blire säkert att vi träffat annat folk också, like allways, men kul är det.

Förresten, igår ringde jag försörjningsstöd... De tog mina uppgifter, och så skulle de höra av sig till mig imorgon elle aa denna vecka, hoppas dom gör de bara! =)) .. Då får man lite pengar varje månad, men undra om man får gå en kurs i tre veckor som de jag känner som tog studenten förra året fick göra. hmms o.O

men iaf, idag mår jag bättre, idag e jag starkare.

xoxo / eran. ♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0