Holding on to you

Tjena ! :) David linus och carro drog nyss, haha jag fick sån här attack grejjs så jag började städa när de var här, damsög och tvätta golvet :D de behövdes iaf, de satt elle låg typ och titta på haha, pinsamt menmen, vad gör man :) .. Men vi satt och snacka i mitt rum och lyssnade på musik & tog de lugnt. Vart ute hela jävla dagen, för skönt!

Imorgon ska jag låna farmors cykel till onsdag! :D .. Så imorgon ska jag cykla upp till stan,  träffa caroline lite, kanske äta osv. Sen typ ska jag köpa lite kläder för presentkortet :) .. Sommarkläder fan. Sen vid 3 ska jag träffa jessica, och vi ska typ vetej? men  sen ska vi till henne tror jag, fixa lite osv, sen blire väl att umgåss me några, men de blir nog funfun! ^^

På tisdag kommer mina älskade syskon hem från kollot, mummah! Ska med mormor dit och hämta dom osv, sen sova över med dom till onsdag.  PÅ torsdag ska jag med vänner gå och handla aaaaallting som behövs till campinen.  Och nu har jag berättat de jag vet, men längtar tills helgen som fan, men hare bäst nu så hörs vi.


xoxo  / eran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0