hejdå.

Hej, tänkte bara skriva snabbt innan jag åker, har packat nu rätt så mycke med mig vettu ;d elle nästan iaf, hoppas jag inte glömt något bara? .. iaf, håller på att ladda ner en låt just nu, som är med i videon där hajro och david dansar till. Den e för bra, den ska in i mobilen :) ..

Men iaf, Ska typ dra och möta ertan nu typ och få tillbaka mina solbrillor han lånat, haha jag är en tjatskåp xD men behöver fan dom när vi drar dit bort jue (: ..

För övrigt kommer jag och carro ha en toppen helg, sola, bada, äta god mat, dricka & sova :) <3  Kan de bli bättre elle? ^^

Kommer inte skriva blogg förns på söndag :/ .. men på söndag uppdaterar jag den med en massa goa bilder.  Så vi syns då. Puss på er mina babes. <3



Kommentarer
Postat av: vendela

Heerrrååå

2010-06-24 @ 15:13:46
URL: http://vends.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha det bäst gumman. saknar dig redan ;)

2010-06-24 @ 22:30:42
Postat av: chili

tittar in o önskar dej en glad midsommar:)

2010-06-25 @ 02:16:37
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0