första årsdoppet idag.

HallåjJ! :) var och solade me tobbe förut, och sen blev viså jävla sugna på att bada? så jag tobbe kim linus & david åkte till anlängsbadet :D .. haha fyfaaaan vad  skönt, men typ årsdoppet, jävlar vad sent de blev iår :S förra gången ramlade jag i med kläderna i onykter, förra året alltså, i april :P Men iaf.. de var riktigt skönt, vi simmade osv, och vi cyklade dit, sen hem , idag ska ja och tobbe va vakna hela natten typ, för sen  idag, torsdag ska vi soooova tiiiiidigt, för jag ska orka upp kl 3-4 på fredag morgonen hahaha :D .. För att fixa och trixa,  för senare kommer emma och hämtar mig och amaal, så drar vi vidare till mona osv ;d höhöhöhö :D studenten imorgon, fattar ni elle :D:D

och carro blev skit fin i sitt nya hår :)


ha de bäästis! <3


Kommentarer
Postat av: Tobbe, | Webbdesign och mycket mer..

Hej i stugan! ;)

Allt bra?

Ha en toppen dag..! :)

2010-06-03 @ 00:45:42
URL: http://tobbees.com
Postat av: Anonym

Okej jag gör samma:D

vad tycker du om min blogg?:P

ge gärna tips och så vad jag kan ändra på för att den ska bli bättre:D

2010-06-03 @ 13:23:22
URL: http://snoocxz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0