airplanes.

Gårdagen börjaade kalasbra, var ju med dom bästa, och vi hade riktigt riktigt kul tills alla hade stuckit då de bara var ja jessie tobbe david och carro kvar hemma hos mig.. Jag kommer inte riktigt ihåg hur de hela började.. Men jag blev sur på tobbe för något och då började han med att han ville åka hem,  jag & jessie stack till maxi och köpte cigg och lite käk till oss, sen kommer vi tillbaka och då var tobbe & carro borta .. Tobbe hade glömt sina nycklar här och han började anklaga mig och jessie för att ha snott dom, vilket vi aldrig skulle göra .. Sen började han hota med att knacka på farsans fönster, ( han låg och sov ) .. Jag sa t.o.m till tobbe fast vi bråkade med honom, att sova hos mig så tar vi allt imorgon när vi är nyktra och kan prata, det är somsagt lättare då. Men de ville han inte, så istället verkade han vilja ta det när alla var riktigt onyktra, och då kan de ju bara bli värre elle hur? så han & carro kom. jessie & tobbe började bråka som fan, och då började de ta stryptag och putta på varann, och de ville jag inte så jag hoppade emellan dom och försökte få de att sluta, men då puttade tobbe mig också har jag förmig iaf? sen så typ.. stack han & carro, då kom ja på , fan hur ska vi komma in? dörren är låst, och nycklarna är inne .. Men somsagt kom brevgubben och räddade vårt skinn! annars hade vi fått sova ute elle väcka pappa, och de hade inte varit direkt bra iaf!  Så natten vart inte direkt super lyckad. Men iaf, jag ber om ursäkt tobbe för att jag var en skit igår, men de var inte bara vi som var de, utan de var du med.. Så villu nått fåru också säga förlåt.

<3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Jag puttade undan dig för att du inte skulle komma emallan oss. jag tog inte stryp grepp. det enda jag gjorde var att puttade jessica när hon skulle riva mig i ansiktet. hon prickade t.o.m. har ett sår i pannan. Jag ber om ursäkt. men jag vart jävligt sårad. men men

2010-06-21 @ 18:59:50
Postat av: ewelina jungmarker

ikväll är sista dagen att anmäla sig till veckans blogg,så om du inte redan gjort det gör det nu! :D

2010-06-21 @ 19:26:16
URL: http://jungmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0