100627



Hallåå :) Sitter här på min altan och solar med carruuh och david ;D .. Har vart ute hela dagen och solat, snackat och haft de för skönt :) ..
Igår blev de några öl med mina vänner, och sen idag klockan ett ringde farsan och väckte mig, då skulle vi till min farmor och käka osv, med släkten :) mysigt var de iaf, fick 500 kr i presentkort i en klädaffär av Patrik, min farbror ^^ som studentpresent, as gulligt :) men nu ska jag sluta och sen vara social mot dom, skriver sen.


Du tror du är så jävla smart, tänker rent och klart, men de finns inget med dig som är underbart, kan inte alls förstå hur jag kunde gå på ditt jävla tjat om att jag var speciell och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0