100624

Dagens låt !!



Hejhej på era sötnosar! Hur är de med er idag då? Själv så är de bra men jävligt trött.. Jag vaknade  nyss men ville egentligen inte, jag ska hoppa in i duschen och sen göra i ordning makaroner och pappas goda köttfärssås! :) .. Så man får lite käk i magen, sen så ska jag väl packa elle nått? för ska med lilla carro till hennes sommarstuga, blir säkert jätte mysigt ! :) .. Komma bort från örebro & allt, mums! Men sen nästa helg ska jag bort igen, yey! Blir nog en bra sommar trots allt, men behöver ett jobb egentligen .. så att jag kan leva liksom ;o .. orkar inte jobba haha men måste få pengar, men har sökt som en galning, får väl försöka söka försörjningsstöd? då får man lite pengar iaf. Men nu ska jag hoppa in i duschen, hörs kanske sen innan jag dra, btw ertan har mina solbrillor :c  :*

Pusslove!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0