100623

ha ha här kommer en film från i måndags när vi småfesta lite :) på hajro och david när de dansar, sen hör man mig och carro fulla, sen försöker carro dansa bakom dom, men ingen bryr sig ;) ha ha ser de ut som iaf ^^




aja, idag har jag vart ute hela dagen typ : ) på min baksida med typ jessie,david, linus & kim. Lyssnade på musik och chilla. Sen så gick vi till varberga för att följa me jessie en bit, men de blev längre än vad vi trodde haha :P .. SÅ vi satt där och snacka om lite grejer, haha för kul, sen stack vi alla hem, och nu sitter jag här och ska typ? tat lugnt. Sova om en stund tror jag. Ska följa med carro till hennes sommarstuga imorgon, och vi stannar tills söndag tror jag? blir inge blgogande då :( .. Men kommer skriva imorgon innan vi drar iaf. haha.

Sen nästa helg, fett taggad. Då blire camping med lite folk :) .. jag jessie carro david linus och kanske kim? fixat allt nu, as gött de! :D  Puss ha det / eran.


Kommentarer
Postat av: wertizz@Hawtmaledawtcam

Hahah vad kul ni värkar ha :)^^

2010-06-24 @ 01:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0