100622

Till Toobias - japps men du puttade iaf, jag gick emellan för jag ville att INGEN av er skulle slå varann.. och sen skrek du åt mig att gå ut ur mitt egna rum, + du blev as arg på mig fast jag inte sa ett enda dumt ord till dig, utan jag var bara arg på dig för jag tyckte att du var dryg. menmen, de senaste gångerna har jämt du börjat bråka, och nu när jag blev arg, så gjorde du detta.. Men jag tänker iaf inte säga förlåt mer, har redan sagt de, och du valde att inte godkänna det, då e det ditt ansvar. Men jag förstår att du blev sårad osv, men du ska inte tro att du e den enda som mår skit .. jag vet att jag gjorde fel också, men jag sa inget dumt till dig iaf, men du sa lite elaka saker till mig på sms iaf, och de var då jessie blev arg. + du borde känna oss så bra,  för ingen av oss skulle sno dina nycklar.


Hallåjj, jag e så jävla förbannad just nu att mitt huvud snart sprängs.. mår fan fucktup. men iaf, igår var en riktigt bra dag, bilder kommer in sen. Men nu ska jag fortsätta äta, för sen ska jag iväg och leka lite me jessie kim och linus.. Juste .-. farsan hatar mig förresten ... så måste typ flytta, vart kan man? har också bara hundra kr kvar ... kommer man ej långt på.


Puss ha det / eran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får flytta till mig älskling allvar gört det. <3<3

2010-06-23 @ 12:54:59
URL: http://jessicasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0