100620

hallåjj!  Igår blev de party in ellys house! :)  De var rätt så många som kom, och de var riktigt kul, och vi fick de av pappa :) Så nu blire iaf inte fest hos mig på ett tag, elle jo kanske, men nu vet han att de inte är så ofta iaf så vi får nog ha de lite då&då skulle jag tro! :) Men iaf, de var kul igår, jag drack dock mellan 15-20 glas ;o kände av de sen, och de slutade med att jag vaknade och har största bulan i bakhuvudet :/ .. haha .. Men iaf, sen kom några hit, och vi sov typ hela dagen, iaf nu ska vi städa mtit rum, sen ska jag hoppa in i duschen, sen äta mat och sen ska vi iväg och sola, ja & carro! :)


Puss / eran.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej hej :)

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kanske vi skulle kunna följa varann på bloglovin?

xoxo

2010-06-21 @ 13:30:04
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0