100618

hallåjj! :)   Vakna typ för en stund sen, elle aa jag duschade nyligen, har inga kläder att ta på mig? tvättar typ allt, men torkar lite kläder som jag ska ha på mig strax iaf :) när de nu är färdigt? ^^

vene hur de blir idag, skulle egentligen på fest men han killen vi skulle till balla ur på riktigt alltså, så vi ska typ leta fest, asså we goes crazy you know! ;D name it. Haha ^^  .. men vi skaaaa fan hitta nått , några vill på krogen, men jag ska inte dit, dit ska jag nästa fredag så sparar pengar till det då! :)  för då ska de firas, midsommar! ;) .. men iaf, nått hittas säkert idag, hoppas jag .. nu ska jag kolla om kläderna har torkar, sitter bara i morgonrock just nu & hoppas ingen går förbi fönstret, ser ut som ett freak haha . Puss på det då<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0