100617

hihi, ska åka och campa med carro tobbe david linus & jessie den 2 juli! :) en hel helg, fyfasen vad kul, hoppas vi kan vara på ett spec ställe bara! :) ..

aja, vaknade för en stund sen av att tobbelobbe ringde & väckte mig ;d men ska strax lägga mig igen en stund, och bara vila lite iaf, vänta tills klockan rinner iväg hihi.
Idag ska jag nog ej va me nån typ, har så jävla ont i ansiktet att jag ska ligga i sängen och bara tycka synd om mig själv. + får inte ta in folk helelr hos mig, jo kanske men inte alltför många, typ bara nån pers liksom .. för saker som hänt & jag förstår helt! Så hoppas inte jätte mycke folk kommer som dom brukar, isåfall får man iaf smsa innan och fråga ifall man kan ses! Men idag går dock inte! =)) har lite grejer att fixa i mitt rum oså.

& imorgon blir fest hos någon! ;D ..

Puss på er.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0