100615 - info om jobb imorgon.

tjoho! :)

Förut så följde ja me syskonen och säga hejdå, de skulle på kollo :) hoppas ni får de toppen där nu i två veckor, älskar er. <3
sen träffa jag tobbe, vi åkte och solade, sen så träffa vi carro och tog typ en cigg me na ^^

Men när vi skulle säga hejdå te syskonen, så ringde min mobil. De var någon som läst mitt cv på arbetsförmedlingen och tyckte att jag verkade intressant :) .. Så hon sa att om ja ville kunde jag komma på ett informations möte imorgon klockan ett, och se vad det är för jobb och jag sa att jag kommer dit! =)) .. Ska iaf gå på info mötet, sen får vi ju se vad det är för jobb, vad man gör, hur mycke man tjänar och allt dedära! :) Så då får vi ju se ifall jag vill ta jobbet elle inte, men det verkar intressant, men får se! =)) Men är sjukt nervös?  men de går nog bra hihi.

Nu ska jag väl fixa mig lite hade jag tänkt, senare vid 8 ska jag träffa lilla Jessie. <3

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: J. -17 och gravid

Hoppas du får jobbet. :)

2010-06-15 @ 21:07:27
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0