100614

hej :) sitter hos morsan nu, gjort iordning lite käk etc :) ska dra mig dit till soffan och sitta me syskonen :)
Hämtade ut min mobil idag me felicia, och sen köpte jag snygga hörlurare också ;D kommer bild sen! :D .. Sen gick vi och träffa carro lite & tog en cigg, och så fick jag lite låtar jag ville ha hihi ^^
Gick också till amf idag, gick kalas bra, ska följa ett slags handlingsplan osv ;D .. Sen kommer nån jobbcoach ringa mig nån gång, enda till september ;o .. Sen ska ja fortsätta söka jobb, och så ska jag skicka in någon arbetslös grejs så att jag kan få pengar endå hehe .. men men nu ska jag iväg och käka me syskonen. ha de bäst. PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0