100611

hej :) Var och tittade på sex and the city igår med tobbe , tvåan alltså :P .. Den var inte riktigt som man förväntade sig, men den dög iaf. Alltså den var rolig ibland, och mindre bra ibland, menmen (: ..  Sen så stack ja och tobbe till liquid och tog typ 2-3 öl var! =)  Sen så sov jag hos tobbe för lite saker som hänt osv .. men iaf, ska fixa mig nu, sen ska jag tobbe carro jafaar och linus till jessica, tror alla följer me samtidigt iaf?  vi ska dricka och ha kul där :) sen kommer de väl fler folk dit, de kommer bli hur mysigt som hellst, eftersom det är bra folk! =) .. Ska dra nu pussssssssssss


förresten, skrivit in mig i arbetsförmedlingen nu,  ska dit på måndag och aktivera, sen så har jag skrivit in mig i vikariepoolen nu!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0