100610

Hallåjj! Kom hem för en stund sen! :) Har nyss duschat och bytt kläder, har sovit hos jessie i två nätter nu, men jag lånade ofcourse hennes dusch igår, och använde mina nya fina kläder jag köpte iförrgår :) .. En svart bas linne, nya leggins och en skit söt turkos tröja som man kan ha över :) sen köpte jag as snygga solbrillor och sedan läppglans! ;D .. iaf .. Så nu ska jag bara ta de lugnt, men vill jue träffa någon :( .. Men får se om nån vill ses :D ? ska väl träffa jessie senare iaf, glo på film hos mig och äta gottis, men vem som hellst får vara med! =)) blir bara roligt med mer folk hehe! iaf , nu ska jag se om några e vakna så att vi kan hitt på nå. hihi,

Ha de bäst nu allihopa, Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0