100602

Nu kommer det en bild på hur mitt hår ser ut, tog de nyss så jag e osminkad och ser ut som en kråka i ansiktet :)





hehe är me tobbe just nu, vi vakna nyss, han gör friterade pommes och chickenbites! mums fillebabba! ^^
Efter vi ätit kommer Carro, hon ska visa sitt nya hår :D .. Sen ska jag och tobbe iväg och sola solarium, måste ju fusk sola tills studenten vafan :D.. Sen ikväll ska vi nog sola lite igen! sen får vi se vart dagen leder oss!

Men i övermorgon äre redan studenten! shit kan inte fatta att det är sant, på fredag liksom? när jag gick på iv trodde jag aldrig att jag ens skulle ta studenten haha!  shiiit =)) kommer också sakna min klass faktiskt! även om alla vi ej kommer så bra överens jämt! :*


Sköt om er! puss :*










Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fin blogg =). Kolla gärna in på min http;//feliziaeskilsson.blogg.se

2010-06-02 @ 14:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0