you are my soulmate.

hej! :D .. Kom precis hem från oxhagen, hade filmkväll me jessi Leszek adam mahad och tobbe :)
Vi tittade först på en drama och den var för jävla fin, sen tittade vi på en skräck film och de var då tobbe kom :) och jag och mahad hoppa till för mycket, de gjorde fan leszek och de andra med, haha. men de var iaf skit mysigt, var där från typ 10 på kvällen tills aa vid 5, sen drog jag och tobbe till mig o jessie åkte hem.
Ska hoppa in i duschen nu och sen ska ja & tobbe träffa ertan och typ ta en cigg och snacka lite hehe.

Ska på stan tidigt imorgon och först följa me tobbe & jessie som eventuellt ska pierca sig, och sen ska jag till försörjningsstöd och sen till möte med jobbcoach!  sen efter får vi se vad som händer, ska nog hem o sova några timmar ha ha. vore najs.

men ha de bäst, måste skynda mig nu. PUSSSSSSSSSSSSSSs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0