hiss&diss?

Tänkte att jag skulle passa på att hissa och dissa lite grejer :)

Diss:

1. alla jävla myggor. Jag tror jag aldrig sett så mycke myggor i hela mitt liv som jag gjort detta år,  elle kan dissa alla jävla småkryp kanske? Jag har tusen myggbett, och de får man typ på en enda kväll ;s .. och sen alla småkryp som tror att dom är något speciellt ;) elle va säger ni?
2. Dissar återigen falska personer, de finns gott om dom de göre, och alla är eller har varit falska någon gång i sitt liv, javisst. Men att sina närmaste kompisar kan vara falska de trodde man inte, som man litat på till ett tusen ungefär. Sånna personer gillar vi inte ;)
3. Min piercing i underläppen.. Den har jag haft sedan jag var 13 år, och den har vart bra enda tills nån månad sedan, då den började infektera osv, så tog bort den, sen nu har de blivit så igen, och de gör så jävla ont att ta ut piercingen då, att jag nästan börjar böla, och ja jag menar det. Så har den inte i nu, den kommer inte växa igen, men vill fan ha i den :c men går ej, gör för ont.





Hiss:

1. Har börjar tycka om den här låten : 1 2 3 fanta och rosé " låten. helt sjukt. Förut fattade jag inte vad de var som var bra med den  låten? Men nu när jessica fuckat min hjärna med den så e den rätt så bra faktiskt :).. + Rosé är ju för gooott också, drack de på krogen sist vi var ute.
2. Alla de jag börjat umgås med nu, för skönt folk, trivs i deras sällskap som in i helvete. stort hjärta till er.
3 Billionaire låten med Travie mcCoy! världens bästa låt.

Kommentarer
Postat av: Cindy Åkesson

Älskar också låten Billionare, helt underbar låt :)

2010-08-01 @ 18:15:05
URL: http://cindy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0