Killing me softly!

hejhallå! :) <3

Kom precis hem, förut cyklade ja och jessie till henne o sedan så sov vi från kanske 2 till 7 tiden, då smsade adam o frågade om vi skulle ses nu, så vi mötte honom, o åkte till Leszek o väckte honom, stackarna jobbade natt de var därför de sov så länge. Vi tittade på någon skräck film, den var väl lite äcklig sisådär, men jag hoppade iaf till ibland ha ha. Sen så tog vi en cigg, o sen skjutsade adam hem mig & jessie till henne, o då tog jag cykeln hem. Så nu sitter jag här o ska snart äta varma mackor. mumsigt, inte ätit något idag typ? förutom en liten pizza bit me älsklings jessie.

men iaf, blir väl någon film idag, får se om jag kan somna eftersom jag sovit hela dagen, sen blire försörjningsstöd möte imorgon 11.30 tydligen, hoppas hoppas hoppas jag får pengar!!


ha de bäst sötnosar. Puss <3




Känns förresten som hösten närmar sig, vene varför men förut på kvällarna var de för varmt, nu blåser de kyligt, elle? känns som det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0