Karate kid.

jessica - ja de tycker jag också nu, men funderade på typ kanske min bokstav också? E och över den så är skytten, va tyckeru älsk? <3


Träffade tobbe och micke idag, lyssna p¨å musik och snacka, och sen träffade vi caroline, och då tänkte vi typ bästa ideén. att åka på bio och se karate kid, jag tänkte mer, aja den e väl bra säkert, men den var grymmt bra,. jag lovar det =)) verkligen sevärd, ja och caroline satt hela tiden as taggade till filmen.. :)  sen sa caroline as högt en grej, så vare en tjej som sa att vi alltid ska sitta bredvid idioter, men då sa ja as högt, fan va folk kan snacka massa skit? .. men iaf, den filmen var verkligen guld, jag menart. En av de bästa filmerna jag sett, iaf efter Eclipse. hehe.. men e med caroline och lite folk nu, as taggad till tatuering imorgon, läs däruppe så vet ni vad jag kanske funderar på?  men iaf, sen imorgon blire fest vid vivallakullen, typ, kom föfan. kul skare bli me mina älsklingar. Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0