jag tror...

... jag börjar känna mig lite smått sjuk , i hvuudet. nejfan! Men alltså, det är så jäkla varmt här inne i rummet, men jag tror inte att det är rummet, för jag känner mig för varm jag också, snuvig också, nyser hela tiden, och ibland är jag hes också.. Det känns också konstigt i min hals , hmms.. Inte vanlig halsont utan sådär  helt fucktup konstigt? brukar säga till vännerna att jag har en tumör i halsen, men de bara skrattar åt det, men de kan jag förstå för jag får alltid förmig att jag ska ha alla de värsta sakerna i världen. Men när jag dricker något elle äter något så typ bränns de i halsen när jag sväljer och sen känner man när de åker ner och de känns jobbigt faktiskt. så ja, jag vet inte riktigt vad de kan va, men bara tat lugnt antar jag.. Hoppas bara jag inte blir sjuk, för liksom det är sommar och ja jag e ute hela tiden, men klart man ska.


Imorgon ska jag träffa mormor & felicia en stund på förmiddagen elle aa en stund i alla fall, vi ska väl äta nått gott och sen ska jag med när felicia ska köpa något på stan, fan vill ju också, men har inte pengar till de.

Puss
♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0