i wanna be a billionaire, so fucking bad.

Var nyss ute o sprang me lilla jessie, med bra musik & bra sällskap så går de kalasbra helt enkelt, vi gick runt vivallaringen o sprang lite då & då, i våra egna världar var vi också. Hade hörlurare..
Sen han som antagligen snodde min mobil ringde jessie o ville prata med mig, så ska ut o snacka med han snart, undra om han ska erkänna elle hitta på ennu en lögn? de lär vi ju somsagt märka, polisanmält ere ju iaf.
Sen ska vi åka till Leszek och kolla på film med han och Adam! mysigt de ska bli, senare ska ja o jessie lägga oss utanför mig o titta på stjärnorna, och de kommer bara vara kul & skönt.

Imorgon blire möte med jobbcoach och sen lämna in ytterliggare papper till försörjningsstöd, sen hoppas vi på att jag får pengar denna eller nästa vecka! =)) ..

 

Nu ska jag sätta mig i soffan och kela med min nya mobil ha ha!

 

 

han! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0