i love the way you lie.

oh, jag tror jag börjar bli kär på riktigt, en sån otroligt skön känsla, älskar att vara med han och allt dedär. ♥♥

Kom nyss hem från leszek, åkte dit igår kväll, träffade natta på vägen , tog en cigg och chilla lite & sen åkte jag till han, vi tittade på två skräckfilmer, lyssnade på bra musik och drack några öl och hade de mys. Sov över där tills idag, och nu ska jag äta upp de jag äter just nu ( kan ej stava till det xD ) .. Och sen ska jag duscha, eller bada? hmm lockande. Sen får vi se vart dagen leder, men blir säkert nån film och tat lugnt helt enkelt. Låter som en toppen idé, mår illa också, för att jag knappt åt något igår, och nu äter jag typ youghurt.
iaf, imorgon ska jag med mina syskon till G-vik i några timmar, om de blir fint väder dårå.
och på onsdag blire nog krogen med jessie, ( strömpis ).. och senare på natten ska jag till leszek tihi.

Ha de gött. pusslove
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar en bra dag! :)



förresten, det vore jättegulligt av dig om du kikade in här: http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalistena-i-dressroom.html#comment och röstade på mig, jag är nr 9 :)



kram

2010-07-26 @ 17:53:58
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0