hur fan kunde du?

jag e så jävla arg, hur kan ens "bästa vän" tro de värsta om sin bästa vän? jag har så jävla svårt för & tro de...
Men somsagt, man vet vilka man kan lita på nu iaf. Men oh, jag vet inte hur jag ska göra ... jag e så jävla arg, och jag blir så less på den personen också? sen säger hon : sluta annars smäller jag till dig " och då sa jag till henne : men smäll till mig förfan då? " men hon stod bakom sin lilla kille, och vågade inte röra ett finger.
men så jävla falsk, trodde aldrig att hon skulle kunna tro sånna saker om mig, och sen om jessie, aldrig aldrig aldrig att jag trodde det. Men jag e så trött, och orkar inte bry mig ett skit längre, hon valde detta och jag skiter it, det var falskt och det var helt oförglömligt, aldrig att jag glömmer det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0