100730

hej, igår blev de en trevlig kväll med älskling , jessie, mahad och lite annat folk. Först drack jag jessie kenan och mahad lite vin hos jessies mamma.. Och sen stack vi hem till älskling där vi fortsatte dricka. Lyssnade på musik, mös, tittade på film på natten, och pratade en hel del. och vi får ju inte glömma de bästa av allt, tacos haha! ^^
Fast var ej så hungrig men eftersom mahad och jessie hade slitit hårt så fick jag ta lite o äta endå, och riktigt gott var det. Sen så somnade vi väl runt 6-7 på morgonen, och älskling skulle upp o jobba idag, men han börjar sent iaf.
Just nu gör jag inte ett piss, ska väl hoppa in i duschen när som, och sen blire väl att träffa jessie o bara ta de lugnt, alltså blir väl filmkväll eller något idag iaf. hihi, skulle egentligen festa men varken hon elle jag har ork till de.
Så en mysig fredagkväll ska de allt bli, o jag saknar min älskling redan.

Puuuusss ha det. <3

Innan krogen i onsdags.






Tog ej så många bilder. ;D

Du är underbar! <3



Kommentarer
Postat av: jessica

Du är min favorit tjej. Alltid <3

2010-08-03 @ 10:43:16
URL: http://jessicasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0