100729

Vi förfestade hos Leszek igår :) för kul var det, men blev nog lite för mycket för jag blev inte insläppt till ritz igår ;/ .. Men jag och jessie började vandra iväg mot strömpis, så vi gick in dit och dansa, drack rose ;D och en massa annat typ, träffa kul folk och så, sen vid tolv ungefär drog vi till Liquid, där träffa vi Leszek matte adam mahad osv, satt där en stund, sen skulle jag och leszek resa på oss och jag typ ramla och han typ tog emot mig, så vi blev utslängda typ haha men dom skulle endå stänga så, sen tog vi taxin hem , sen däcka ja och leszek antar jag.  För mer kommer jag iaf inte ihåg. haha skulle gå ner från trappor inne i strömpis, och ramlade ner ;/ lite pinsamt dårå.

Nu har jag precis duschat och fräshat upp mig, ska träffa leszek sen, vi ska äta god mat och typ dricka vin till film i guess, senare ikväll blire nog party med han och vännerna. <3


ha en fortsatt trevlig torsdag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0