100725

sitter här me jessie och har precis duschat (: .. Igår blev det lite drickande, men inte allt för mycket =)) ..
Sen så ringde farsan mig imorse och väckte mig o sa att jag skulle börja gå till varberga så att de kan hämta upp mig, eftersom vi skulle till farmor som fyller 64 år idag?

Men iaf, de var mys där, de kom lite släktingar osv, vi käkade jätte god mat och sen umgicks, men var lite bakis så jag åkte hem med daniel & ronja, de fick skjutsa hem mig, och sen kom jessie, fast hon spelade dum när jagf rågade vart hon var eftersom vi snackade i telefon, hon bah : jag vet inte? " och så stod hon utanför mig xD
iaf, nu ska vi väl gö nått, och sen ikväll ska jag till Leszek och kolla film.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0