100724

hejhå långtå!
Igår drack jag några öl med tobbe jessi ertan hamar abbas och någon mer tror jag? vi drack, lyssna på musik & hade de väldigt trevligt :) sen cyklade vi ner till maxi , vi skjutsade varann & jag fick skjuts hela tin ! :) ..och hahaha stackars tobbe, tobbe satt bakom abbas, och tobbe ramla av cykeln xD stackare haha :) .. och sen så cyklade alla helt huller om buller. men iaf, sen kom vi tillslut till oxhagen, o de blev ingen fest där :c så jag och tobbe gick upp till Leszek och sen drog tobbe & jag stannade kvar hos honom, vi titta på skräck, myste o de. Sen kom mahad också xD han som e räddast för skräckfilm, aldrig sett någon räddare, förutom jag själv;) ne men jag e inte lika rädd haha. iaf så det var en bra dag iaf, med väldigt mycket bra folk.  Vi sov tills typ vid 3 tiden på eftermiddagen eftersom att vi somnade vid 8-9 ? .. men iaf, låg i sängen tills 5 och sedan drog jag hem, har duschat och så nu, ska fixa lite i rummet, rätt så stökigt från igår, och sen ska jag vänta på tobbelito, sen fixa oss, sen antingen blire liquid med bra folk, eller så blire fest hos Leszek? får se vad som händer & sker! :) .. iaf, ha en superduper bra lördag gott folk! Love to all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0