100723

sov hos leszek igår, och vi tittade på den nya freddy krouger filmen, hände lite roliga saker däri  faktiskt :-)
ena grejen .. Ena tjejen ser honom och säger Oh My God .. Freddy - ooh .. no its just me ;) " hahahah :D
Sen den andra  : vart är ( sen ett killnamn ) .. Freddy - din pojkvän är död, jag är din nya pojkvän ;) " och sen : Buuuu" hahhaha för sköna alltså, har nog aldrig skrattat åt en skräckfilm som jag gjorde igår ;)  elle så är min humor wierd.

iaf, är med tobbe nu, ska snart hoppa in i duschen och börja fixa mig och sen försöka fixa vodka eller platta, och sen förfesta hos mig och senare ikväll/natt blire att dra vidare till leszek med folk och fortsätta festa där, för mys dag de ska bli.


ha en superbra fredag ! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0