100722

vaknade nyss av att pappa sa att jag fått brev, och de var försörjningsstöd papper.. och gissa vad ? jag kommer få pengar!!! :D men kommer få lite mindre denna månad eftersom jag fick så mycket förra, men sen varje månad kommer jag få skapligt med pengar, men kommer lägga undan lite pengar varje  månad förutom denna månad eftersom jag ska till gotland och det är semester liks ;D .. Men sen varje månad kommer jag lägga undan en bra summa så att man har pengar när man verkligen behöver! :) men glad jag är, får ju pengar :) ..

Sitter och smsar lite, ska nog snart lägga mig i sängen igen och läsa lite, låter inte som en dålig idé va ? puss <3

Kommentarer
Postat av: sara

tjusig blogg :)

2010-07-22 @ 15:01:58
URL: http://ssaramarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0