100721

Igår så kom jessie till mig, jag hade inte sovit på hela natten, hon hade sovit kanske någon/några få timmar , så vi satte på en film, och sen la oss i sängen och jag somnade efter 5 min kanske, hon somnade efter ett litet tag, så vi låg från 4 till 9 på kvällen och sov, hööh, men skönt som fan vare. Sen vid 12 tiden cyklade vi till varberga och mötte mahad och sedan stack vi tre till Leszek i oxhagen, <3 . Dit kom Adam också efter ett tag.. vi tittade på en film som heter Into the wild, fyfan det var den sämsta filmen jag sett ha ha förlåt jessie ;) .. Jag Leszek och  Mahad somnade till den typ xD .. Men sen efter det lyssnade vi på musik, snackade, rökte och allt som vanligt dårå, sen stack dom hem & jag sov kvar hos Leszek. Men vi somnade inte förns 8-9 på mrogonen, för de bvar för ljust o jag kan inte sova när det är ljud eller ljus, så på sommaren äre väldigt svårt för mig o sova. Sen vaknade vi , han stack till jobbet & jag stack till farmor o lämnade cykeln, sen gick jag hem o städa, så nu ere lite fräshare i mtit rum kan man allt säga.
Sitter o äter en panpizza, e fucking hungrig. Vene vad som händer idag, en chill dag antar jag o snart då jävlar blire GOTLAND!!! gotland ftw! men vi hörs sen babes. pusslove <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0