100718

oooh, vad jag älskar min mobil. Den är så jäkla bäst, jag har börjat lära mig den nu iaf ;) lite stor är den bara men de gör inget.  och aa till kommentaren, jo jag har snart jobb +  får pengar från ett ställe, så  sluta lägg dig i mitt liv.


Iaf, igår var en så jäkla bra dag! <3 Fyfan vad underbara människor de finns, + pratade mycket med pappa så vi e på bra humör elle vad man säger.  men iaf, vi badade i vivallabadet två gånger, fattar ej hur vi lyckas komma över , men de gör vi i fyllan. Sen åkte vi o badade med Adam och Leszek i leken något, fyfan vad mysigt, vi simmade & hoppade från hopptorn, men fan onyktra var vi. Men kul hade vi iaf, och vi somnade vid 9 på morgonen dårå,  fick mcdonalds på morgonen med hahaha.


Ska till ejssie nu, tvätta kläder, sen äta mat, sen filmkväll me Leszek o adam. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0