100717

igår var en bra dag, tills senare dock.. Först kom de folk hit, vi drack lite oså! Vi körde hembränt spelet, havet stormar och sprit spelet, de var kanoners. Sedan fick vi värsta ideén, att gå till vivallabadet, och bada ;) Så vi stack dit o bada, de var hur kul som hellst och så jävla varmt vatten. Men där borta, blev min mobil snodd ...av någon jävel , och de roliga är, jag vet alla som var där, så någon av dom äre, som följde med oss dit o bada iaf ... Så ingenkan nå mig, de väntade  sms som fan på mi, asså viktiga, av folk som typ skulle hit idag p.g.a något o massa sånt. Så jag vene hur jag ska gö, kommer ju inte få ny mobil direkt? o har ingen mobil elle annat nr :S .. o ingen kan nå mig... hmmmm.. aja, arg som fan e ja, elle ledsen, för min mobil var mitt allt :c ..


Pusssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0