100714

skulle skriva blogg igår, men de åskade som fan & åskan och blixten måste slått in i sändningen för internet funkar ej, elle hemtelle.. Men sitter på min laptop  :) för har bärbar internet där hihi.

Igår var ja på möte, och de gick kalasbrA, hon verkade skitbra helt enkelt. Ska på möte med henne igen nästa vecka, de går frammåt ^^ sen ringde jag ett jobb och sökte :) .. han skulle höra av sig till mig sa han, ska ringa runt lite denna vecka och sen ska jag skicka ett mail till min jobbcoach så hon vet att jag håller på och söker jobb ^^ .. Senare åkte jag till morsan & firade henne, hon fyllde 38 år igår :) grattiiiiis <3
Träffade mina syskon också, sen vid 8 tiden på kvällen åkte jag till oxhagen och träffade jessie och vi stack hem till Leszek och sen kom adam dit också, vi satt och snacka, drack några öl och hade de mysigt.
Sen stack jessie till en kompis & jag stack hem, faaarligt, men jag kom hem efter några timmar höhö, hade inga cigg heller :c .. men nu har jag pengar till cigg så väntar bara på att adam och jessie ska komma och hämta mig, så kan adam skjutsa mig och köpa cigg, sen ska vi åka & bada, men jag ska nog inte bada för jag har inga badkläder för tillfället, och min tatuering, ska ta de lilla lugna, ska försöka köpa nya badkläder så att jag kan bada snart igen, men min nya tattoo e snart läkt iaf, göttmos ^^

Men nu ska ja kolla facebook och sen kommer de & hämtar upp mig,  kanske blir fest idag igen :) & imorgon blire att sova hos morsan i guess..

xoxo / Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0